Obserwując Edie - wynik konkursu

Dziękuję za wzięcie udziału w konkursie tym, którzy... wzięli udział w konkursie ;) 

And the winner is... Melisa! Zwycięski komentarz ujął mnie poniższą fotką: 


Większość tych książek mam i znam, przez co wiem, że mamy podobny gust i jestem pewna, że "Obserwując Edie" spodoba się Melisie.

A treść zwycięskiego komentarza brzmi: 

Ta książka powinna trafić do mnie, bo nikt nie pokocha jej tak, jak ja! <3 Uwielbiam kryminały i thrillery, zwłaszcza te, w których ta sama historia przedstawiana jest z różnych punktów widzenia i nagle białe staje się czarne. I te, w których wszystko w jednej chwili odwraca się o 180 stopni, gdy już wydawało się być takie oczywiste. Podobnie wyprowadzała mnie dotąd "w pole" choćby Gillian Flynn. Książki z moich ulubionych gatunków zajmują mi już kilka półek na regale i to w podwójnych rzędach. Tata ciągle mi powtarza, że ten regał nie jest przystosowany do takich obciążeń i któregoś dnia tego nie wytrzyma. Zważywszy, że stoi nad moim łóżkiem, przypuszczalnie zginę więc pod stertą mrocznych książek - ale czyż to nie wymarzona śmierć dla książkoholika? :P A póki co - podtrzymuję półki... :D

Serdecznie gratuluję! Książkę wysyłam jak tylko dostanę Twój adres, Meliso - napisz na wswiecieslow@gmail.com 


A na Facebooku wyniki drugiego konkursu ;) 

Komentarze