KONKURS z okazji pierwszych urodzin bloga!



Kochani! 

Rok temu, dokładnie o tej porze – 21.12.2012 roku o 14:21 - opublikowałam swój pierwszy post. Była to opinia na temat „Dallas ‘63” Stephena Kinga.
Była to opinia nieporadna, niekompletna, szalenie banalna. Ale to od niej się zaczęło.

Minął rok. Nie wiem sama, kiedy to zleciało.
Przez ten czas wiele się zmieniło, wiele się wydarzyło.
Nawiązałam parę cennych współprac.
Poznałam kilka blogerek osobiście <3
(w tym z jedną mieszkałam przez miesiąc;))
Przeczytałam od groma książek.
Związałam się z kilkoma serwisami.
I poznałam WAS!
Bardzo mi tu dobrze, między Wami. Cieszę się, że tu jestem.

Dlatego chcę Was wynagrodzić!
Zapraszam zatem do konkursu :)

Regulamin

1. Organizatorem konkursu jest Paulina Król, właścicielka bloga W świecie słów
2. Konkurs trwa od 21.12.2013 do 21.01.2014.
3. W konkursie może wziąć udział każdy.
4. Nagrody wysyłane będą tylko na teren Polski.
5. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na blogu dnia 22.01.2014.
6. Jurorem konkursu jest właścicielka bloga i jej wybór będzie całkowicie subiektywny.
7. Nie można wymienić nagrody na ekwiwalent pieniężny.
8. Nagrody zostaną wysłane do zwycięzców w przeciągu 14 dni od zakończenia konkursu.
9. Właścicielka bloga uzurpuje sobie prawo do nierozwiązania konkursu, jeśli będzie za mało zgłoszeń lub nie zostaną spełnione wymagania określone w zasadach konkursu.

ZASADY KONKURSU
1. W komentarzu pod tym postem należy odpowiedzieć na pytanie konkursowe i pozostawić swój adres e-mail.
2. Brak odpowiedzi lub e-maila skutkuje dyskwalifikacją.
3. Można, ale nie trzeba, dodać się do obserwatorów/ do grup/ polubić fanpejdż. Nie trzeba, ale pamiętajcie, że mój wybór będzie subiektywny ;) (drobna sugestia)
4. Należy opublikować na swoim blogu baner konkursowy podlinkowany do tej strony. Jego brak - patrz punkt #2 (dyskwalifikacja). Jeżeli uczestnik konkursu nie posiada bloga, jest z tego punktu zwolniony, ale wówczas powinien polubić fanpejdż bloga.

ZADANIE KONKURSOWE
Którą książkę z puli nagród chciałbyś/ chciałabyś otrzymać 
i DLACZEGO?

Doceniane będą najbardziej kreatywne i ciekawe odpowiedzi :) 
NAGRODZONYCH ZOSTANIE PIĘĆ OSÓB
książką, o którą zawalczą! 
W puli nagród jest pięć książek = pięć osób zostanie nagrodzonych.

NAGRODY:
Robert Ziółkowski, "Wściekły pies" [rec.]
Zbigniew Zborowski, "Nowy drapieżnik" [rec.]
Mira Grant, "Feed" [rec.]
Robert Galbraith, "Wołanie kukułki"
Adam Karczewski, "Okręt"

SPONSORZY:

Czas start! 
Powodzenia! ;)

Banerek DO WYBORU do podlinkowania na Wasze blogi :)

Komentarze