Wyniki konkursu rocznicowego


Wiem, że czekaliście! Ale już są - wyniki poniższe zostały okupione moją własną krwią, bo wybrać zwycięzców spośród kilkudziesięciu tak świetnych wypowiedzi to był prawdziwy HORROR. Naprawdę stanęliście na wysokości zadania, przez co... no, moje zadanie było znacznie trudniejsze. Ale zagryzłam zęby i wybrałam.
Nie, nie mogłabym nigdy być jurorem! Już wolę być cheerleaderką ;)


Przepraszam tych, których nie wybrałam - po prostu nie mogłam obdzielić nagrodami wszystkich, co oczywiście bardzo mnie boli. Zatem uczciwie brałam pod uwagę cały rok istnienia mojego bloga - w końcu to był konkurs rocznicowy - i nagrodziłam osoby, które nie tylko ujęły mnie swoją wypowiedzią konkursową, ale także wspierały mnie od dawna, zaglądały i wysyłały pozytywne wibracje ;) 


And the winners are...


"Wołanie kukułki" leci do Cyrysi.
"Okręt" popłynie do Jagny.
"Wściekły pies" zawarczy u Wiedźmy.
"Feed" wraz ze zgrają zombiaków postraszy u Dosiaka.
A "Nowy Drapieżnik" zapuka do drzwi Armalkolit.

Poproszę o Wasze adresy na wswiecieslow@gmail.com

Ufff!

Wszystkim serdecznie dziękuję za partycypację i... zapraszam za rok na kolejny konkurs ;) 

I serdecznie dziękuję SPONSOROM konkursu, czyli: 



Gratulacje dla Zwycięzców, mam nadzieję, że będziecie baaaardzo zadowolone z książek! ;)


Komentarze